بازگشایی کامل همه مکان های عبادی و مساجد در «اوسون» آفریقای غربی

دولت ایالتی «اوسون» در آفریقای غربی دستور بازگشایی کامل همه مکان های عبادی از جمله مساجد را در این کشور صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «punchng»،دولت ایالتی «اوسون» در آفریقای غربی دستور بازگشایی کامل همه مکان های عبادی از جمله مساجد را در این کشور صادر کرده است.

 

دولت ایالتی اوسون با انتشار بیانیه ای در این زمینه که به امضای کمیساریای اطلاعات و جهت گیری مدنی رسیده است اعلام کرد که همه مکان های عبادی و مساجد به طور کامل بازگشایی می شوند و می توانند پذیرای نمازگزاران با رعایت پروتکل های بهداشتی باشند.

 

دولت در این دستورالعمل جدید برای کاهش محدودیت های قرنطینه کرونایی تصریح کردکه اکنون همه بازارها مجاز به شروع فعالیت کامل هستند و مکان های عبادی که فقط یک بار در هفته مجاز به انجام فعالیت های خود بودند هم اکنون می توانند خدمات هفتگی خود را  مشروط به رعایت پروتکل های ایمنی ارائه دهند.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: دولت ایالتی «اوسون» وضعیت فعلی دولت را در مبارزه مداوم با بیماری همه گیر کرونا ارزیابی کرده و تصمیم گرفته است برخی از محدودیت ها را به دنبال برخی شاخص های مثبت در حال ظهور کاهش دهد.

 

این بیانیه می افزاید: با توجه به این امر  تصویب بازگشایی کامل کلیه بازارها و مراکز عبادی در ایالت اوسون به منظور تأمین نیازهای مردم از یک سو و حفظ ابزار معیشت اهالی کسب و کار از سوی دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 982593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha