عرضه روزانه ۲۰۰ تُن ماهی در میدان میوه و تره بار بعثت

راد با اعلام اینکه طبق آمارهای موجود،سرانه مصرف ماهی در تهران نسبت به میانگین کشور پایین‌تر است، گفت: میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه و توزیع ماهی و آبزیان کشور، به طور متوسط روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تُن ماهی عرضه می‌کند.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ «سید سعید راد» با تأکید بر اینکه این سازمان بسترهای لازم را به منظور دسترسی آسان و ایمن شهروندان به انواع ماهی و آبزیان دریایی فراهم کرده است، افزود: شهروندان تهرانی روزانه بین 20 تا 25 تُن انواع ماهی را از میادین میوه و تره بار خریداری می‌کنند که با سرد شدن هوا و افزایش مصرف ماهی، این میزان بیشتر خواهد شد.


وی با بیان اینکه سلامت غذایی شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: خرید ماهی تازه و سالم از دغدغه‌های شهروندان است که با توجه به نظارت مستمر و مستقیم متخصصان و کارشناسان تغذیه، این امر در میادین میوه و تره بار به خوبی محقق می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با اطمینان خاطر، محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.


راد با اشاره به عرضه انواع ماهی تازه و منجمد جنوب و شمال در میادین میوه و تره بار، تصریح کرد: براساس آمار فروش میادین میوه و تره بار، شهروندان تهرانی بیشترین تمایل را به خرید و مصرف ماهی قزل‌آلا دارند.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ‌سازی در زمینه تغذیه سالم در بین شهروندان، خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن ماهی در سبد غذایی خانواده‌ها و مصرف هفتگی این محصول مفید، انجام مجموعه‌ای از اقدامات ضرورت دارد که بخشی از آن در اختیار این سازمان است و امیدوارم بقیه این زنجیره نیز شکل بگیرد تا شاهد تأمین بیش از پیش سلامت شهروندان باشیم.

هادی دهقانی
 

کد خبر 982710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha