فروپاشی موازنه  قدرت در بستر شبکه های اجتماعی به دست جوانان انقلابی/ حب‌‌‌الحسین یجمعنا ترند اول جهان شد

حجت الاسلام عامری فر، حضور مقتدرانه جوانان انقلابی را موجب فرو پاشی موازنه قدرت شبکه های اجتماعی دانست و گفت: ترند شدن کلید واژه حب الحسین یجمعنا دستاورد این حضور مقتدرانه است .

حجت الاسلام محمد حسن عامری فر مسئول فضای مجازی سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: الحمدلله امروز ما شاهد هستیم با حضور مقتدرانه جوانان انقلابی در عرصه فضای مجازی، موازنه قدرتی که جریانات مختلف و متعدد ضد انقلاب را از گذشته تا به امروز ایجاد کرده بودند، تا حدی بهم خورده ،در حال حاضر در جریان سازی های مختلف این بسیحیان و جوانان انقلابی ما هستند که ابتکار عمل را بدست می گیرند .

 

وی افزود: نمونه  با برکت و بارز و ممتاز این حضور مقتدرانه جوانان انقلابی در شبکه های اجتماعی می وانیم به ترند شدن کلید واژه ی "حب الحسین یجمعنا" اشاره کنیم که درایام اربعین دوسال اخیرشاهد آن هستیم .

حجت الاسلام عامری فر ترند شدن و ماندگاری کلید واژه حب الحسین یجمعنا را حائز اهمیت دانست و گفت: بسیجیان با تولید محتوای میلیونی نام و یاد سرور و سالار شهیدان را در یک بستر نظیر توییتر که یک فضا و زمین بازی خارجی و دشمن ما  است ماندگار کردند و در این فضا و بستر کلید واژه حب الحسین یجمعنا را داغ و ترند می کنند و این ثبت و ماندگار می شود .

 

وی با اشاره به  دلیل اهمیت ترند شدن کلید واژه ها تصریحکرد: داغ شدن کلیدواژه هایی نظیر حب الحسین یجمعنا میتواند این حصر رسانه ای جهانی را که علیه حرکت اربعین و سایر برنامه ها اهداف اسلامی ما شکل گرفته  شکست دهد .

 

مسئول فضای مجازی سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه  خاطر نشان کرد: اکثر رسانه ها و خبرگزاری های رسمی که غول های رسانه ی جهان هستند هیچ گاه این حضور میلیونی و بابرکت و باشکوه محبان امام حسین (ع)  در ایام اربعین به میزبانی عراق را پوشش نمیدهند و مردم سراسر دنیا اغلب از همچین اجتماع بزرگ بشری بی خبر هستند .

 

وی اضافه کرد: فضای مجازی بسان یک شبکه های اجتماعی و یک جاده ی دوطرفه عملا این اجازه و این امکان رو به ما میدهد که با تولید محتوا های دینی و مذهبی که زیل یک کلید واژه یا هشتگ واحدی کار شده و تولید می شوند، امکان دسترسی و ارائه این مطالب را به سراسر مخاطبین شبکه ها در هر جای دنیا میدهد.

 

 وی همچنین اظهار کرد: با داغ شدن و ترند شدن این کلید واژه ها کاربران عملا میتوانند به آن دسترسی پیدا کنند و در جستجو هایشان با آن آشنا شوند با این حرکت مقدس و با فرهنگ ناب حسینی امیدواریم که این حضور مقتدرانه و مخلصانه ی بسیجیان در شبکه های اجتماعی نظیر تمام مواردی که این شجره  طیبه بسیج ورود پیدا کرده همچون خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی این سنگر هم انشالله بدست جوانان انقلابی دغدغه مند کسب شود .

 

حجت الاسلام عامری فر در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: با حضور مقتدرانه و موثر و دائمی انشالله  بتوانیم آفت ها و اثرات نامطلوبی که این شبکه های اجتماعی بر باور مردم و بر سرمایه های اجتماعی ما دارند را کاهش دهیم و مثمر ثمر باشیم.

کد خبر 982712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha