تله فیلم «آسمان هشتم» به همت حوزه هنری مازندران اکران ونقد می شود

تله فیلم «آسمان هشتم» ساخته «علیرضا صبوری» ساعت ۹ روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه در سالن شهید باغبانی حوزه هنری استان مازندران با حضور عوامل بعد از نمایش، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«سید معصومه حجازی» در گفتگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: آخرین فیلم «علیرضا صبوری» فیلمساز مازندرانی با عنوان «آسمان هشتم» که یک اثر 80 دقیقه ای است ساعت 9 روز پنجشنبه 24 مهرماه درآستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) در سالن شهید باغبانی حوزه هنری استان مازندران اکران می شود.

 

کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران با بیان این نکته که نمایش «آسمان هشتم» با حضور عوامل فیلم و رعایت موازین بهداشتی صورت خواهد گرفت، افزود: از آنجا که اینگونه نشست ها در حوزه هنری مازندران با اهداف آموزشی و حمایتی انجام می پذیرد، پس از نمایش فیلم یاد شده مدت نیم ساعت نیز درباره آن بحث و گفتگو خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری مازندران از حامیان این اثر داستانی بوده و قرار است در ادامه این فیلم از شبکه های تلویزیونی استان و کشور به نمایش در آید

 

به گزارش شبستان، «آسمان هشتم »که با بازی «حسین اصانلو»، «فاطمه نیکخواه»، «گلنار بایبوردی»، «هوشنگ رضایی» و... تولید شده، داستان مرد جوانی را روایت می کند که در مسیر دلدادگی، ناگزیر رهسپار مشهد و زیارت حرم امام رضا (ع) می شود و در این بین حوادثی را برای اولین بار تجربه می کند.

 

کد خبر 982722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha