ترجمه توصیه های بهداشتی مرجعیت عالیقدر دینی به همت آستان حسینی

موسسه رسانه دیجیتالی امام حسین(ع) وابسته به بخش رسانه در آستان حسینی توصیه های بهداشتی مرجعیت عالیقدر دینی را ترجمه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، موسسه رسانه دیجیتالی امام حسین(ع) وابسته به بخش رسانه در آستان حسینی اعلام کرد: برنامه ترجمه توصیه های مرجعیت عالیقدر دینی باتوجه به شیوع ویروس کرونا در طول اربعین با موفقیت انجام شد.

 

یاسر الطالقانی» مدیر موسسه رسانه دیجیتالی امام حسین(ع) وابسته به بخش رسانه در آستان حسینی گفت: این موسسه خدمات بسیاری را در طول مراسم اربعین از طریق پایگاه رسمی آُستان حسینی و شبکه یوتیوب و شبکه های ارتباط اجتماعی به طور مستقیم ارایه کرده است.

 

الطالقانی افزود: پایگاه رسمی آستان حسینی ورود میلیون ها زایر را ثبت کرده است. علاوه براین 300 هزار نفر درخواست زیارت نیابتی داشته اند و 400 هزار نفر به طور مجازی حرم امام حسین(ع) را زیارت کرده اند.

 

وی ادامه داد: شبکه آستان حسینی در یوتیوب در طول اربعین شاهد بازدید چهار میلیون نفر بوده است. علاوه بر این بیش از 18 هزار و 500 نفر مشترک شده اند.

 

این مدیر گفت: واحد رسانه های اجتماعی حضور پررنگی در مراسم اربعین داشت. زیرا صفحه آستان حسینی در فیس بوک در طول مراسم اربعین شاهد ورود بیش از 18 میلیون و 500 هزار کاربر بوده است. تعداد مرورگرهای آستان حسینی در توئیتر به بیش از دو میلیون و 500 هزار رسیده است. همچنین آستان حسینی در اینستاگرام ورود بیش از شش میلیون و 500 هزار کاربر را ثبت کرده است.

کد خبر 982820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha