برگزاری جشنواره کارگاه‌ های پائیزه ویژه دانشجویان

مبارک از برگزاری جشنواره کارگاه‌های رایگان پائیزه ویژه دانشجویان در دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها در راستای تقویت و رشد سطح تحقیق و پژوهش همراه با ارائه گواهی‌نامه معتبر برگزار می‌شود.

«سارا مبارک» امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان در پائیز امسال به منظور تقویت و رشد سطح تحقیق و پژوهش اقدام به برگزاری جشنواره کارگاه‌های رایگان ویژه دانشجویان با موضوعات گسترده و همراه با ارائه گواهی‌نامه معتبر کرده است.

 

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در این جشنواره، کارگاه‌هایی با سطح مناسب و موضوعاتی از قبیل پروپوزال‌‌نویسی، تحلیل داده با نرم‌افزار spss، آشنایی با فرآیند ثبت اختراع، آشنایی با نحوه انتشار مقاله، اصول نگارش مقالات علمی و پژوهشی، آشنایی با داوری، تحلیل و نقد پژوهش، آشنایی با طرح‌های فناورانه و محصول محور و رفرنس‌نویسی و مدیریت منابع ارائه می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای دانشجویان به منظور ارتقای سطح پژوهش و تحقیق آنها فراهم است.

 

وی تصریح کرد: شرکت در جشنواره کارگاه‌های پائیزه این دانشکده برای دانشجویان سراسر کشور میسر بوده و این سلسله کارگاه‌ها از مهرماه لغایت ۳۰ آذر سال جاری به صورت مجازی و از طریق سامانه مربوطه برگزار می‌شود.

 

کد خبر 982869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha