«تعلل پیمانکار» دلیل تاخیر تکمیل بیمارستان خوسف

دهقانی گفت: متاسفانه «تعلل پیمانکار» دلیل تاخیر تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان خوسف هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین دهقانی» امروز (22 مهر) در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان خوسف اظهار کرد: 158 پست مصوب در شبکه بهداشت و درمان در شهرستان خوسف داریم که 49 درصد آن بلاتصدی است.

 

 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تعداد شاغلین در مرکز بهداشت و درمان خوسف را 119 نفر عنوان کرد و گفت: درصد کل پرسنل به تشکیلات مصوب 75.3 درصد است که نسبت به شبکه های دیگر استان کمتر نیست.

 

 

وی ادامه داد: 101 میلیون تومان نقدینگی تاکنون به شبکه درمان خوسف پرداخت شده که نشان دهنده این است مدیریت شبکه بهداشت و درمان خوسف نسبت به دیگر شهرستان های استان بهتر است.

 

 

 

دهقانی به تکمیل بیمارستان خوسف اشاره کرد و گفت: تکمیل این پروژه از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان است که برای آن جلسات زیادی با پیمانکار برگزار شده است.

 

 

 

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: مشکل بیمارستان خوسف این است که پیمانکار پای کار نیست و به لحاظ قانونی، در صورتی که پیمانکار پای کار نباشد بر اساس ماده 46، پیمانکار را خلع ید خواهیم کرد.

 

 

دهقانی با بیان اینکه تکلیف دانشگاه علوم پزشکی تکمیل بیمارستان خوسف است، گفت: در این خصوص تردیدی نیست و دانشگاه دنبال مجاب کردن پیمانکار برای ادامه کار است.

 

 

وی با اشاره به اینکه احداث ستاد شبکه بهداشت و درمان خوسف از سال 95 شروع شده است، گفت: متاسفانه پروژه متوقف شده و چهار مرکز بهداشت و درمان استان همانند شهرستان های خوسف، بیرجند، بشرویه و جای آباد زیرکوه؛ ستاد شبکه دارند که در شهرستان های زیرکوه و بشرویه به دلیل اینکه فرمانداران برای این ستادها اعتبار گذاشته اند 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد  که امیداریم این اتفاق در خوسف هم محقق شود، چراکه از تکمیل ستادهای شبکه های درمان از اولویت های وزارت بهداشت خارج شده است.

 

 

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی برای تعمیر واحدهای بهداشتی درمانی سطح شهرستان خوسف چهار میلیون تومان و برای تعمیر مراکز شهری خوسف یک میلیون و 600 هزار تومان  اعتبار در نظر گرفته که بسیار اندک است.

 

 

 

دهقانی ادامه داد: تکمیل مرکز درمانی روستای خور 202 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار مصوب داشته که تاکنون 20 میلیون تومان  از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص داده شده است، همچنین تکمیل اورژانس جاده ای ماژان نیز 150 میلیون تومان اعتبار مصوب داشته که تاکنون 15 میلیون آن تخصیص داده شده است.

کد خبر 982877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha