طرح ۲ فوریتی بازسازی و بهسازی پایانه های مسافربری کرج در دستور کار قرار گرفت

حاجی قاسمی با اشاره به اهمیت ساماندهی پایانه های کلانشهر کرج گفت: طرح ۲ فوریتی بازسازی و بهسازی پایانه های مسافربری کرج در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی حاجی قاسمی» طی دویست و پنجاهمین نشست شورای اسلامی شهر کرج که سه شنبه ۲۲ مهر در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد گفت: طرح ۲ فوریتی بازسازی و بهسازی پایانه های مسافربری کرج در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: لایحه طرح دو فوریتی ساماندهی پایانه های کلانشهر کرج با توجه به ترددهای درون شهری و بین شهری از کرج مطرح شد.

 

وی ادامه داد: مسافران بسیاری به صورت روزانه از این پایانه ها تردد می کنند و از شهرهای دیگر وارد مرکز استان البرز می شوند. 

 

حاجی قاسمی بیان کرد: با توجه به بازدیدهای میدان صورت گرفته از وضعیت جایگاه نشستن مسافر تا دیگر امکانات زیرساختی و بصری این پایانه شایسته مرکز استان البرز نیست. 

 

به گفته وی، لایحه بازسازی و بهسازی پایانه های مسافربری کرج با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج بیان شد تا متناسب با استانداردهای روز این اقدام صورت گیرد. 

 

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: تأمین نیازها و زیرساخت های پایانه های کلانشهر کرج یکی از اولویت هایی است که شورای اسلامی شهر بر آن تأکید دارد تا مسافران در قالب یک سرویس دهی مناسب از اتوبوس های بین شهری و درون شهری استفاده کنند. 

 

 

 

کد خبر 982884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha