پاسداشت یاد و خاطره شهیدان با اجرای برنامه «پنجشنبه های شهدایی» در جهرم

نجاتی گفت: برنامه «پنجشنبه های شهدایی» با روایت گری و بیان خاطرات شهدا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرستان جهرم برگزار می شود.

«امیرحسین نجاتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروز یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از ضروری ترین مسائل فرهنگی است که باید نسل به نسل منتقل شود.

 

مسئول برنامه «پنجشنبه های شهدایی» جهرم افزود: در حد توان خود بر آن شدیم تا هر هفته در محفلی شهدایی، یاد و خاطره این سلحشوران را پاس بداریم که این هفته نیز برنامه «پنجشنبه های شهدایی» مانند هفته های گذشته در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در برنامه این هفته، حجت الاسلام «علی زینی» به روایت گری در مورد شهدا و بیان خاطرات آن سلحشوران می پردازد، خاطرنشان کرد: همچنین حجت الاسلام «سجاد بهروزی» نیز در وصف شهدای کربلا و رشادت های شهیدان هشت سال دفاع مقدس به روضه خوانی و مرثیه سرایی می پردازد.

 

نجاتی با اشاره به اینکه این برنامه به مدت یک ساعت در جوار تپه شهدای گمنام جهرم برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه «پنجشنبه های شهدایی هر هفته از ساعت هشت شب در مجاورت پنج شهید گمنام جهرم برگزار می شود.

 

مسئول برنامه «پنجشنبه های شهدایی» جهرم با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک برای حضور در این مراسم الزامی است.

 

کد خبر 982942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha