۱۱۵ واحد مسکونی مددجویان در ایلام افتتاح می شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در سفر امروز چهارشنبه رئیس کمیته امداد کشور به استان ۱۱۵ واحد مسکونی مددجویان این نهاد در شهرستان دهلران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

« قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد:  رئیس کمیته امداد کشور  برای افتتاح پروژه های عمرانی و مراکز نیکوکاری به این استان سفر می کند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و  مراکز نیکوکاری  امروز چهارشنبه برای دومین بار به ایلام سفر می کند.

 

وی با بیان اینکه  نخستین مقصد رییس کمیته امداد کشور شهرستان دهلران و افتتاح 115 واحد مسکونی مددجویان این شهرستان است، افزود:  افتتاح پروژه ۸ واحدی مسکن مددجویان در شهر سرابله شهرستان چرداول از دیگر برنامه های بختیاری در نخستین روز سفر است.

 

موسی نژاد خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سرکشی از خانواده های مددجو و افتتاح هم زمان 15 مرکز نیکوکاری در استان ایلام و بازدید از طرحهای موفق اشتغالزایی محرومان از اهم برنامه های رییس کمیته امداد کشور در دومین روز سفرش به استان ایلام خواهد بود.

کد خبر 982977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha