۱۰ ویلچر برای بیماران کرونایی خراسان جنوبی اهدا می شود

رضوانی گفت: موسسه خیریه بیرجندی های مقیم مشهد، تعداد ۱۰ دستگاه ویلچر برای کمک به بیماران کرونایی به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اهداء می کند.

«مجمد رضوانی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: مؤسسه خیریه بیرجندی های مقیم مشهد به منظور کمک به بیماران کرونایی در شهر بیرجند، تعداد 10 دستگاه ویلچر تهیه و فردا پنج شنبه (24 مهر) به بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند اهدا می کند.

 

 

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه بیرجندی های مقیم مشهد با بیان اینکه این ویلچر ها به همت خیرین بیرجندی مقیم مشهد تهیه شده است، گفت: ارزش ریالی این  10  ویلچر 25 میلیون تومان است.

 

 

رضوانی با بیان اینکه این اولین کمک مؤسسه به بیماران کرونایی خراسان جنوبی است، گفت: به همت خیرین عضو این مؤسسه بسته های حمایتی چند ماه یکبار میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع می شود.

 

 

وی تصریح کرد: این مؤسسه خیریه با فروشگاه  زنجیره ای قراردادی منعقد کرده  تا مددجویان، تعدادی کالا به ارزش 300 تا 350 هزار تومان خرید کنند و مؤسسه خیریه هزینه آن را تقبل کرده است.

 

 

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه بیرجندی های مقیم مشهد از توزیع لوازم التحریر بین مددجویان بیرجندی مقیم مشهد که تحت پوشش نهاد های حمایتی هستند، خبر داد و گفت: در هر مرحله به تعداد 30 خانوار با توجه به کمک خیرین هزینه خرید بسته های حمایتی  اهدا می شود.

 

رضوانی گفت: با پیگیری های این مؤسسه برای احداث بیمارستان در شهر نیمبلوک خضری دشت بیاض با وزیر بهداشت رایزنی و مجوز اولین بیمارستان در این شهرستان دریافت شد، هم اکنون خیرین برای تکمیل این بیمارستان پای کار هستند و پزشک این بیمارستان را دانشگاه علوم پزشکی تأمین خواهند کرد.

کد خبر 983000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha