تدفین پیکرهای مطهر دو شهید دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام رضا+برنامه های وداع

پیکرهای مطهر دو شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات والفجر ۳ همزمان با سالروز شهادت امام رضاعلیه السلام در شهرهای کرمان و سیرجان تدفین می شود.

احمد گروهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در کرمان گفت: یکی از شهدا در کرمان و دیگری در سیرجان تدفین می شود.

 

 

 

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: مراسم استقبال از پیکرهای شهدا صبح پنجشنبه(۲۴ مهر) در فرودگاه کرمان انجام و پس از آن پیکر شهید حسین رسولی فریدونی به سیرجان منتقل می شود و پیکر شهید حسن حسنی سعدی در کرمان می ماند.

 

 

وی با بیان اینکه برای وداع با پیکرهای مطهر این دو شهید برنامه های مفصلی در سیرجان و کرمان تدارک دیده شده؛ اجرای ویژه برنامه ای توسط تأمین اجتماعی کرمان در ظهر پنجشنبه، مراسم وداع شب جمعه در معراج شهدا و صبح جمعه در دعای ندبه، ظهر در مسجد خاتم النبیاء و عصر در ویژه برنامه کرسی تلاوت رضوی را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای وداع با پیکر شهید حسنی سعدی اعلام کرد.

 

 

گروهی با اشاره به اینکه برای وداع با پیکر شهید رسولی فریدونی هم برنامه های مفصلی در شهرستان سیرجان تدارک دیده شده، گفت: پیکرهای شهدا روز شنبه(۲۶ مهر) همزمان با سالروز شهادت امام رضاعلیه السلام در کرمان و سیرجان تدفین می شود.

 

 

وی زمان آغاز مراسم تشییع پیکر شهید حسنی سعدی که به صورت کاروان خودرویی در کرمان انجام خواهد شد را ساعت ۹ صبح روز شنبه از مقابل حسینیه ثارالله به سمت گلزار شهدا اعلام کرد.

 

 

گفتنی است؛ هر دو شهید از شهدای عملیات والفجر ۳ در سال ۱۳۶۲ هستند.

کد خبر 983021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha