برگزاری مراسم  ماه میراث اسلامی از سوی جامعه اسلامی «ایردری» کانادا

اکتبر ماه میراث اسلامی است و اعضای جامعه اسلامی «ایردری» در کانادا امیدوار هستند که بتوانند این ماه را با ارتباط با همسایگان خود بگذرانند و به آنها در مورد دین اسلام آموزش دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « airdrietoday»،اکتبر ماه میراث اسلامی است و اعضای جامعه اسلامی «ایردری» در کانادا امیدوار هستند که بتوانند این ماه را با ارتباط با همسایگان خود بگذرانند و به آنها در مورد دین اسلام آموزش دهند.

 

«سعیدسهروردی» ، بنیانگذار شورای عالی اسلامی کانادا و صاحب مسجد جامع «ریاض الجنت» در ایردری در این باره گفت: ماه میراث اسلامی به همه کانادایی ها این فرصت را می دهد تا بفهمند که اسلام چیست و چه ماهیتی دارد.

 

وی افزود:.مردم به دلیل برخی از افراد گمراه که خود را مسلمان می نامند سوء تفاهم هایی نسبت به اسلام پیدا کرده اند.

 

ماه تاریخ اسلامی کانادا برای اولین بار در سال 2007 اجرا شد.

 

این ماه برای بزرگداشت میراث اسلامی و شناخت سهم قابل توجه جامعه مسلمان در جامعه کانادا است.

 

در وب سایت شورای عالی اسلامی کانادا آمده است: مسلمانان كانادایی با دستاوردهای برجسته خود در بسیاری از زمینه ها از جمله ادبیات ، ریاضیات ، علوم ، ورزش و هنر زندگی شهروندان کانادایی را غنی کرده و به سعادت و میراث این کشور کمک کرده اند.

 

«حمزه نبی» ، یکی از اعضای فعال جامعه در مرکز اسلامی ایردری گفت که حقیقت ، شفقت و عشق به همسایگان از ارزش های مسلمانان و دین اسلام هستند که  به عنوان ارزش های جهانی نیز محسوب می شوند.

کد خبر 983051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha