روزمرگی های دنیا ما را از یاد شهدا غافل نکند

حجت الاسلام پورمیرزا گفت: نباید اجازه دهیم روزمرگی های زندگی باعث شود که سیره و راه شهدا را فراموش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسن پورمیرزا» صبح امروز (چهارشنبه 23 مهر) در یادواره شهدای شهید گمنام و 493 شهید تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار کرد: شهدا از بهترین سرمایه زندگی خود یعنی جان، در راه اسلام و دفاع از میهن عزیز اسلامی گذشتند و ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادامه دهیم.  

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران ادامه داد: یکی از وظایف اصلی ما در مسیر پیروی از راه شهدا این است که ایثارگری ها، رشادت ها و سیره شهدا را در محافلی که برگزار می کنیم بیان کنیم.

 

حجت الاسلام پورمیرزا با بیان اینکه باید زبان تشکر نسبت به خانواده ایثارگران و شهدا داشته باشیم، بیان کرد: در روایات داریم که خداوند عالم هستی را هیچگاه خالی از حجت باقی نمی گذارد و حجت بر ما در زمان کنونی مقام معظم رهبری است و باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و این مهم در وصایای شهدا نیز به چشم می خورد.

 

وی گفت: اگر پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه باشیم قطعا به کمال انسانیت دست پیدا خواهیم کرد.

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان و مازندران با بیان اینکه نباید اجازه دهیم روزمرگی های زندگی باعث شود که سیره و راه شهدا را فراموش کنیم، تاکید کرد: گرفتاری ها و مشقت ها نباید باعث شود که هدف خود را در انقلاب اسلامی فراموش کنیم.

 

حجت الاسلام پورمیرزا خاطرنشان کرد: طرح های مصباح فرهنگی از ستاد کل به مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی آجا ابلاغ شده است و براساس آن برنامه های فرهنگی مثل برگزاری محافل قرآنی، مجالس در خصوص انس با قرآن کریم و معرفی شهدا را در پادگان ها برگزار می کنیم.

 

کد خبر 983059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha