تفاهم‌نامه همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز مدیریت حوزه امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور آیت‌الله اعرافی و حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و برخی معاونان و مدیران این دو مرکز، در این مجمع در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی در ابتدای این دیدار در سخنانی، اظهار کرد: فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه، به عنوان حجتی برای مؤمنان هستند، شرایط امروز برای تبیین معارف اهل بیت(ع) ویژه است و در گذشته چنین فرصتی برای حوزه‌های علمیه فراهم نبوده است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور حوزه‌های علمیه در عرصه بین‌الملل افزود: مطالبه جامعه بشری از حوزه‌های علمیه قم آن است که دین را دقیق، عمیق و جامع معرفی کرده و به ابعاد فردی و اجتماعی توجه کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) درباره انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امیدوارم انعقاد این تفاهم‌نامه شروع مبارکی برای جهش باشد.

در ادامه آیت‌الله اعرافی با تشریح عرصه‌های همکاری بخش‌های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: تفاهم‌نامه زمانی ارزش دارد که به برنامه مدون تبدیل شود و برای این کار ضرورت دارد کارگروه مشترکی تشکیل شود و فردی به صورت روزانه پیگیر مصوبات تفاهم‌نامه باشد.

کد خبر 983065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha