برگزاری کارگاه آموزشی آسیب شناسی شبکه های مجازی در شهرستان دلگان

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از برگزاری کارگاه آموزشی آسیب شناسی شبکه های مجازی به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در شهرستان دلگان خبر داد.

«حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: کارگاه آموزشی آسیب شناسی شبکه های مجازی ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم داودی از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهر دلگان برگزار شد.

 

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان جنوب شرق اظهار داشت: کارگاه آموزشی ویژه خواهران در محل موسسه بیت الاحزان شهر دلگان و کارگاه برادران در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان برگزار گردید.

 

وی بیان نمود: در این کارگاه یک روزه مسائلی از قبیل: تبیین جایگاه فضای مجازی در اجتماع، آسیب شناسی، فرصت ها، باید ها و نبایدهای شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را بالا بردن سطح آگاهی ها و ارتقاء سواد فضای مجازی و رسانه ای طلاب و روحانیون دانست و تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی هرچه بیشتر طلاب و روحانیون با فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و در نتیجه استفاده سودمند از این دنیای بی حد و مرز برای ارتقای سطح زندگی و به حداقل رساندن آسیب‎‌های فضای مجازی در ابعاد گوناگون است.

 

رئیس اداره آموزش شعبه جنوب شرق با اشاره به اینکه فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید گفت: آسیب فضای مجازی تغییر سبک زندگی و ارزش‌ها است که بسیار خطرناک است و فضای مجازی در دنیای امروز به عنوان پدیده نوین در اجتماعات انسانی وارد شده و در حال گسترش است.

 

وی در پایان گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی با فضای مجازی و سواد رسانه تلاش می‌کنیم تا آگاهی و اطلاعات گروه‌های هدف به ویژه طلاب و روحانیون را در این حوزه ارتقا بخشیم.

کد خبر 983090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha