۲۳۴ هیئت مذهبی شهرستان بیجار در عرصه فرهنگی و دینی فعالیت دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی، پیشتاز در عرصه فرهنگی و دینی است و جوانان بسیاری مشغول ارائه خدمات دین و مذهبی در این هیئت‌ها هستند.

حجت‌‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار داشت: با اشاره به فعالیت هیئات مذهبی این شهرستان در مناسبت‌های مختلف ایام سال گفت: هیئات مذهبی نقش عمده‌ای در تبیین فرهنگ دینی بر عهده دارد.

 

وی افزود: شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی سطح شهرستان بیجار پیشتاز در عرصه فرهنگی و دینی است و جوانان بسیاری مشغول ارائه خدمات دین و مذهبی در این هیئت‌ها هستند.


حجت‌الاسلام مختاری نیا در ادامه به نقش هیئت های مذهبی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در تمامی بخش‌ها اشاره کرد و گفت: هیات‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.


رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به اهمیت شورای هیئات مذهبی اشاره کرد و بیان داشت: شورای هیئات مذهبی با توجه به ماهیت خود و وظایف خطیری که برعهده دارد بازوی توانمندی برای سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.


وی با اشاره به نقش و جایگاه شورای هیئت‌های مذهبی، مهمترین وظیفه شورا را شناسایی و سامان‌دهی هیئت‌های مذهبی و همچنین شناخت آسیب‌ها و مشکلات و تلاش در راستای رفع معضلات برشمرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های در اختیار هیئت‌های مذهبی در شهرستان بیجار به خوبی استفاده شود.

 

کد خبر 983132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha