نان متبرک رضوی بین ۱۵۰۰ خانوار نیازمند در خراسان شمالی توزیع می شود

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی از توزیع نان متبرک رضوی بین ۱۵۰۰ خانوار نیازمند به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در استان خبر داد.

«محمد اکبرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: نان متبرک رضوی بین 1500 خانوار نیازمند به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با صرف هزینه ای به ارزش 670 میلیون تومان در خراسان شمالی توزیع می شود.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی افزود: این خانوارها از طریق خیران و کانون های خادمیاری در سطح استان شناسایی شده اند.

 

وی اضافه کرد: در شهرستان بجنورد 450 خانوار، در شیروان و اسفراین به تفکیک 250 خانوار و در جاجرم، گرمه، فاروج و راز و جرگلان به تفکیک 100 خانوار و در مانه و سملقان هم 150 خانوار نیازمند شناسایی شده اند.

 

اکبرزاده با بیان اینکه ارزش سهم نان هر خانوار نیازمند به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، خاطرنشان کرد: 225 هزار تومان به همت خیران و 225 هزار تومان آن توسط آستان قدس تأمین شده است.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی افزود: این مبلغ در طول سه ماه قابل بهره برداری است.

 

وی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، همایش تقدیر از 140 زائر اهل سنت امام رئوف روز جمعه (25 مهر) در محل تالار حافظ شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

 

اکبرزاده اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز هفت هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان بین نیازمندان خراسان شمالی به همت آستان قدس توزیع شده است.

کد خبر 983159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha