اصلاح ساختار بودجه جلوی نابسامانی های اقتصادی را می گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسری بودجه، کشور را دچار تورم و گرانی کرده است، گفت: اصلاح ساختار بودجه جلوی نابسامانی های اقتصادی را می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمد باقر قالیباف» در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ما از کمبود قانون رنج نمی بریم گاهی در بخش قانون، قانون های متضاد و زمینه سازی اجرای نداشته وضع  و یا زمینه داشته ولی دستگاه هایی که باید قانون را اجرا می کرد اما قانون را معطل گذاشته است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی   با اعلام اینکه سیستان و بلوچستان نسبت به شاخص های کشور فاصله دارد، یادآور شد:  ما مکلف هستیم به استانهای که از پایتخت دور هستند توجه ویژه داشته باشیم.

 

قالیباف با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان می تواند پیشران توسعه در کشور باشد، گفت: استانهای سیستان و بلوچستان و خوزستان جزء استانهای کم نظیر ما هستند؛ سیستان و بلوچستان عقب ماندگی غیر قابل قبول دارد.

 

وی با بیان اینکه ضعف در نظارت ها وجود دارد، افزود: اولویت اول مجلس یازدهم توجه به مستضعفان است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با شاخص توجه به مستضعفان تلاش می کنیم بودجه را ببنیدم، یادآور شد: ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی اصلاح می شود؛ این اصلاح باید از سال 1400 اتفاق بیفتد.

 

قالیباف با اعلام اینکه کسری بودجه، کشور را دچار تورم و گرانی کرده است. گفت:  اساس اصلاح ساختار بودجه حل مشکلات اقتصادی و کسری بودجه است.

کد خبر 983176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha