۷۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد  از چرخه حمایتی خارج شدند

رئیس کمیته امداد کشور گفت: از سال ۷۴ تا ۹۸ بیش از ۷۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد با حمایت های این نهاد به توانمندی رسیده و از چرخه حمایتی امداد خارج شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «مرتضی بختیاری»  صبح امروز(۲۳ مهر) در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان دهلران، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان در سه محور اصلی اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش در این نهاد دنبال می شود و همچنان از ماموریت‌های مهم کمیته امداد است.

 

رئیس کمیته امداد کشور گفت: استان ایلام در هر سه رکن و محورهای اصلی توانمندسازی  موفق عمل کرده است و سال گذشته نیز ۴ هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایلام ایجاد شده است.

 

بختیاری اظهار کرد: امسال در استان ایلام بیش از ۵ هزار طرح اشتغال زایی با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان برای نیازمندان ایجاد می شود و چنانچه نیاز باشد تا پایان سال اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص داده می شود.

 

وی تصریح کرد: ساخت مسکن مهم ترین و گرانترین خدمت کمیته امداد برای نیازمندان است و امسال در استان ایلام بر اساس تفاهم نامه امضا شده با بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در نقاط محروم استان ساخته می شود و علاوه بر  این ۳۰۰ واحد نیز برای مددجویان شهر ایلام و چند شهر استان ساخته می شود.

 

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به واگذاری ۱۱۵ واحد مسکونی به مددجویان شهرستان دهلران، گفت: با واگذاری این تعداد واحد‌های مسکونی، نیاز مددجویان کمیته امداد شهر دهلران به مسکن به صفر می رسد و این یک اقدام به یاد ماندنی است که در این زمینه از همکاری دستگاه های  گوناگون با کمیته امداد نهایت تقدیر و سپاس گزاری را داریم.

 

بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: امسال ۴۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در کشور کلنگ‌زنی می شود که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در کشور تحویل مددجویان شده است.

کد خبر 983220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha