ارتقا رتبه سازمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ۱۵ به دوم نشان دهنده عملکرد خوب این مجموعه  است

مدیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری ۵۴ رویداد فرهنگی بین المللی و ملی در استان و ارتقا رتبه سازمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از ۱۵ به دوم نشان دهنده عملکرد این مجموعه در ۷ سال اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید ناصر اسحاقی» امروز (22 مهرماه) در آئین تکریم و معارفه گفت: برگزاری 54 رویداد فرهنگی بین المللی و ملی و ارتقا رتبه سازمانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از 15 به دوم نشان دهنده عملکرد این مجموعه در 7 سال اخیر است.

 

مدیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: از ابتدای شروع مدیریت تلاش کرده ایم تا با چابک سازی و استفاده از ظرفیت های اصحاب فرهنگ و هنر بتوانیم برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را به پیش ببریم و از خدمات تمامی مجموعه در این زمینه سپاسگزارم.

 

وی خاطر نشان کرد: بنای کار را بر گفتمان قانون گرایی، توجه به آئین نامه های سازمان و ضوابط مشخص شده گذاشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت های کارکنان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنیم.

 

اسحاقی اذعان داشت: هم اکنون فعالیت های عمرانی مجتمع ها و مراکز فرهنگ و هنر استان پیگیری می شود و با قوت امسال شاهد بهره برداری از مجتمع فرهنگ و هنر در شهر گرمی خواهیم شد و سایر پروژه ها نیز بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در خصوص پروژه تالار شهر اردبیل نیز با تخصیص 250 میلیارد ریال هم اکنون بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امسال نیز 250 میلیارد ریال از سوی استانداری برای تسریع در فرآیند تکمیل این پروژه اختصاص داده شد و 400 میلیارد ریال نیز از محل ماده 56 در حال پیگیری است که امیدواریم بزودی این مهم نیز تحقق یابد.

 

اسحاقی افزود: تمامی تلاش های 7 سال اخیر را با همکاری و همدلی کارکنان این مجموعه به پیش برده ایم و از خدمات این کارکنان تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 983222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha