ایجاد مرکزی برای درمان دارویی و غیردارویی افراد با اختلال مصرف مواد در شیراز

کشفی نژاد گفت: ظرفیت پذیرش مرکز جامع درمانی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان در شیراز در هر دوره ۶۰ نفر است و درمان های دارویی، غیردارویی و آموزش در آن به طور توام انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (چهارشنبه 23 مهر) در مراسم افتتاح نخستین مرکز جامع درمانی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان در شیراز گفت: این مرکز در سه هزار و 600 متر مربع افتتاح شده است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: در این مرکز به عنوان تکمیل کننده حلقه درمانی، علاوه بر انجام سم زدایی 14 روزه، بازتوانی اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی و مقابله با وسوسه و بازگشت و پیشگیری برای وارد شوندگان انجام می شود.

وی اضافه کرد: مدت زمان برنامه بازتوانی اجتماعی سه ماه و نیم است و تا یک سال پس از ترخیص به افراد آموزش های پیشگیری و مهارت های زندگی ارائه خواهد شد.

کشفی نژاد اعلام کرد: ظرفیت پذیرش مرکز جامع درمانی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان در شیراز در هر دوره 60 نفر است و درمان های دارویی، غیردارویی و آموزش در آن به طور توام انجام می شود.

خاطر نشان می شود، مرکز جامع درمانی و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان در شیراز با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، رئیس ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز و مدیرکل فنی حرفه ای استان فارس افتتاح شد.

کد خبر 983232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha