دشمن می‌خواهد حسین(ع) زمان را در عاشورای اقتصاد ذبح کند

زهرایی گفت: دشمن امروز عاشورای کشور را در اقتصاد تعریف کرده است و می خواهد حسین(علیه السلام) زمان را در عاشورای اقتصاد ذبح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» عصر امروز(23 مهرماه) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی خراسان جنوبی در راستای توسعه اشتغال و توانمندسازی گروه های جهادی گفت: خراسان جنوبی بدلیل داشتن مردمی ولایت مدار و محصولات استراتژیک و خاص از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه محصولات استراتژیک خراسان جنوبی از نظر کیفیت در دنیا نمونه است، گفت: خراسان جنوبی مصداق بارز خام فروشی در کشور است، تنها 16 درصد محصول زرشک استان صادر می شود و این درحالی که می تواند 100 این محصول فراوری شود و اشتغال بالایی را بدنبال داشته باشد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه بهترین زعفران کیفی دنیا را خراسان جنوبی دارد اما متاسفانه اینها در اسپانیا بسته بندی و به دنیا صادر می شود، گفت: متاسفانه در حال حاضر بیشتر محصولات استراتژیک خراسان جنوبی خام فروشی می شود.

 

زهرایی با اشاره به اینکه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در گذشته به عنوان یک رسالت در مجموعه سپاه پایداران تعریف می شد، اما امروز این ها به ماموریت سپاه تبدیل شده است، افزود: امروز ماموریت سپاه در حوزه محرومیت زدایی کمک به دستگاههای محرومیت زدا مانند کمیته امداد است.

 

وی با بیان اینکه دشمن امروز عاشورای کشور را در اقتصاد تعریف کرده است و می خواهد حسین(علیه السلام) زمان را در عاشورای اقتصاد ذبح کند، گفت: همه ما امروز «علی اکبر»و «علی اصغر» های زمان هستیم.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در سال جهش تولید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نیازمند هم افزایی همه دستگاهها و ظرفیت سازی هستیم، گفت: تفاهم نامه امروز کمیته امداد و بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در 10 عنوان پروژه موجب ایجاد فرصت شغلی برای 1500 نفر خواهد شد.

 

زهرایی با اشاره به اینکه مجلس قبل برای بسیج سازندگی کشور 2 هزار میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده است، گفت: تاکنون یک ریال از این مبلغ تحقق نیافته است، این در حالی است که بسیج سازندگی توانسته سالانه 8 هزار طرح را به انجام برساند.

 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سال قبل در طرح اقتصاد مردم پایه توانست 270 میلیارد تومان و امسال 2800 میلیارد تومان موافق نامه و قرارداد به امضا برساند، گفت: از این رقم 2700 میلیارد تومان موافقت نامه است که بزودی بدون پول به قرارداد تبدیل خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 983265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha