مازندران میزبان دهمین جشنواره ملی «باران وحی»

معافی گفت: دهمین جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» ویژه دانش آموزان مددجو از ۲۷مهر به مدت سه روز کاری به‌صورت آنلاین و به همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران برگزار می‌شود.

«میثم معافی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به برگزاری دهمین جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» در مازندران اشاره کرد و گفت: این دوره از جشنواره به میزبانی استان مازندران برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران افزود: این جشنواره با رویکرد جدید  از ۲۷ مهر آغازشده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، این جشنواره در رشته‌های مختلف اعم از قرائت، ترتیل، تحقیق، صوت، قصه‌پردازی، سخنرانی و دکلمه خوانی با توجه به شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

معافی یادآور شد: استان مازندران برای اولین بار به‌عنوان میزبان این جشنواره است، البته استان‌های اصفهان و تهران هم در بخش‌های مختلف میزبان خواهند بود، دانش آموزان مددجو از بین دختران و پسران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند‌.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان از ۷ صبح تا ۹ شب زمان‌دارند تا آنلاین شده و آثار خود را ارائه دهند، ۶ داور در محل استقرار خودشان داوری و نظارت می‌کنند بعد از سه روز اختتامیه خواهیم داشت.

 

معافی در پایان تأکید کرد: مدیریت و کنترل تمام جشنواره با مازندران است به برندگان هر رشته که حدود پنج نفر هستند جوایزی اهدا خواهد شد.

 

به گزارش شبستان، مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین« محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران، «علیرضا سعدی پور» مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، حجت‌الاسلام«ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و رئیس اتحادیه سازمان دانش‌آموزی استان 27مهرماه جاری  در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) دیار علویان برگزار خواهد شد.

کد خبر 983333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha