شیب صعودی ابتلا به کرونا در شهرستان آران و بیدگل/تشدید نظارت بر ادارات، نهادها و بانک ها

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به شیب صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان گفت: نظارت و بازدید های دوره ای در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از بانک ها، ادارات، سازمان ها و نهاد ها با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، کمیته ستاد کرونا شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با حضور رئیس شبکه، معاونین، مدیران بیمارستان سیدالشهدا(ع)،  اورژانس امام خمینی (ره) و کلینیک بوعلی و کارشناسان ستادی در سالن اجتماعات شهید زاهدی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در حاشیه این نشست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این نشست در خصوص وضعیت موجود بیماری کرونا در شهرستان آران و بیدگل و لزوم تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه بحث و تبادل نظر و بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مدیران و کارکنان این مجموعه به عنوان الگوی جامعه تاکید شد.


«اعظم باقری» با اشاره به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا و افزایش چند برابری مبتلایان طی ۴۸ ساعت گذشته و شیب صعودی ابتلا به کرونا در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تحت هیچ شرایطی به مراجعین بدون ماسک خدمات درمانی و بهداشتی ارائه نشود و با رعایت تکریم ارباب رجوع از ورود مراجعین به مراکز بهداشتی و درمانی به عنوان پر خطر ترین واحدهای کاری ممانعت به عمل آید.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل افزود: با توجه به دستورالعمل های موجود، در این نشست مقرر شد بازدید های دوره ای در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از بانک ها، ادارات، سازمانها و نهاد ها باید با شدت بیشتری انجام شود و ضمن نظارت سختگیرانه، در صورت تخلف، مراتب به فرمانداری گزارش شود.

 

باقری افزود: همچنین در این نشست مصوب شد با توجه به شرایط موجود، مجددا بازدید های دوره ای از جایگاه های عرضه سوخت(بنزین،گازوئیل،گاز) در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود در صورت عدم رسیدگی و عدم توجه به اخطار های صادر شده، واحد مربوطه به مراجع قضایی ارجاع شوند./

 

کد خبر 983374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha