مراسم ویژه بزرگداشت شهید مدافع حرم در قزوین برگزار می شود

مراسم ویژه بزرگداشت شهید زکریا شیری شهید مدافع حرم در شهرهای مختلف استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، مراسم ویژه بزرگداشت شهید زکریا شیری شهید مدافع حرم در روزهای پنجشنبه تا شنبه 24 تا 26 مهر ماه در شهرهای مختلف استان قزوین برگزار می شود.

 

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مراسم بزرگداشت این شهید روز پنجشنبه 24 مهر ماه ساعت 10 صبح در مزار شهدای گمنام آبیک و در شهرستان البرز هم ساعت 16 در شهر محمدیه روبروی شهرداری محمدیه برگزار خواهد شد.

 

مراسم بزرگداشت این شهید در قزوین امروز (پنجشنبه 24 مهر ماه) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری (ع) کوثر و در ساعت 21 هم زیارت پیکر پاک این شهید مدافع حرم در معراج شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

 

جمعه 25 مهر ماه ساعت هفت صبح مراسم دعای ندبه در معراج شهدای قزوین برگزار خواهد شد و مراسم ویژه بزرگداشت شهید شیری ساعت 10 صبح در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.

 

در شهرستان تاکستان هم مراسم بزرگداشت شهید زکریا شیری ساعت 15 در خیابان امام روبروی مسجد حجتیه برقرار می شود.

 

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم، شنبه 26 مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت 9 صبح در شهر اقبالیه و در خیابان میعاد در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.

 

گفتنی است شهید مدافع حرم زکریا شیری در پاییز سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود که بر اثر انفجار تله انفجاری به شهادت رسید و پیکر پاکش در محل شهادت باقی ماند، پیکر مطهر این شهید سرافراز در سوریه شناسایی شد و پس از پنج سال دوری از وطن به میهن اسلامی بازگشت.

 

 

کد خبر 983376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha