گروههای مختلف خبری برای پوشش رویدادهای اربعین وارد کربلا می شوند

اربعین حسینی مهمترین رویداد مذهبی در عراق است که بیش از 15 میلیون نفر زائر برای گرامی داشت این واقعه به کربلا وارد می شوند گرو ه های مختلف خبری نیزخود رابرای پوشش عزاداری بزرگ شیعیان در اربعین مهیا می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان با نزدیک شدن به اربعین حسینی و حضور میلیونها زائر حسینی در کربلای معلی گروههای متعدد خبری به تدریج وارد این شهر شده و خود را مهیای پوشش عزاداری بزرگ شیعیان در چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) می کنند.

گروههای خبری در مسیر کربلا همچنین از حرکت پیاده زائران حسینی که از روزها قبل حرکت خود را از شهرهای مختلف عراق آغاز کرده اند خبر، عکس و فیلم تهیه می کنند.

برخی از گروههای خبری از ایران نیز برای پوشش این رویداد مهم در کربلا وارد عراق شده و روز سه شنبه وارد کربلا می شوند.

به گفته صاحبنظران اربعین حسینی مهمترین رویداد مذهبی در عراق است و به همین مناسبت بیش از 15 میلیون نفر زائر اربعین شهادت حضرا امام حسین (ع) را گرامی می دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، گروههایی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از جمله یک گروه مستند ساز نیز قرار است با استقرار در کربلای معلی اربعین حسینی را به صورت زنده برای مردم ایران پخش و گزارشهای مستندی از این واقعه تهیه کنند.

پایان پیام /

کد خبر 98339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha