ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا (ع) در کانون «ابوالفضل العباس (ع)» جهرم برگزار می شود

پاریاور گفت: ویژه برنامه عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام رضا (ع) در کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» جهرم برگزار می شود.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر، گفت: کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» در ایام محرم و صفر با برگزاری برنامه های مختلف به عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان پرداخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» جهرم افزود: اگرچه امسال به سبب شرایط موجود حاکم بر جامعه و به دلیل شیوع بیماری کرونا در برگزاری برنامه های عزاداری محدودیت هایی به وجود آمد اما این امر سبب نشد تا ابراز ارادت به خاندان اهلبیت (ع) به فراموشی سپرده شود.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام رضا (ع) در این کانون فرهنگی و هنری خبر داد  و اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع)، ویژه برنامه عزاداری و سوگواری به مدت 2 شب در کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» برگزار می شود.

 

پاریاور به تشریح این ویژه برنامه پرداخت و گفت: این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه مصادف با 24 و 25 مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد «حاج عبدالرحیم» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این برنامه «حسن زارع» کارشناس مذهبی و از اساتید دانشگاه به ایراد سخنرانی می پردازد و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز مرثیه خوانی می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ابوالفضل العباس (ع)» جهرم با دعوت از اعضای کانون و شهروندان برای شرکت در این مراسم، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک و فاصله فیزیکی برای شرکت در این مراسم الزامی است.

 

وی همچنین در پایان از همکاری اعضای هیئت فرهنگی و مذهبی «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» و پایگاه مقاومت بسیج «والفجر» برای برگزاری این ویژه برنامه قدردانی کرد.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 983423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha