برگزاری دعای ندبه در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری دعای پر فیض ندبه به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه همزمان با ایام سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، دعای روح بخش ندبه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود، گفت: قرائت این دعای پرفیض صبح روز جمعه 25 مهرماه در مسجد «الزهرا (س)» طنین انداز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: در این برنامه معنوی، حجت الاسلام «سید علی شهیم»، امام جمعه بخش «کردیان» شهرستان جهرم به سخنرانی می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین قرائت دعای ندبه این هفته با نوای «ابوالفضل قناعت پیشه» مداح و ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت (ع) انجام می شود.

 

حضوری به زمان برگزاری این برنامه معنوی اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم معنوی و روح بخش دعای ندبه از ساعت 6 و30 دقیقه صبح روز جمعه25 مهرماه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه این برنامه در حسینیه مسجد «الزهرا (س)» و با حضور اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری برگزار شد، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی از جمله ضرورت های برگزاری این برنامه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 983445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha