امروز برخی ها اعتقادی به استفاده از ظرفیت مردم ندارند

قالیباف با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی بر پیروی از سنت های الهی ماندگار است، گفت: امروز برخی اعتقادی به ظرفیت مردم ندارند و این فرصت از اقتصاد کشور گرفته شده است، مشکل اقتصادی هم حل می‌شود به شرط اینکه آنچه در جوانان خود داریم از دشمنان تمنا نکنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدباقر قالیباف» امروز (۲۴ مهر) در یادواره شهدای وحدت با بیان اینکه شهید شوشتری در میان مسلمانان کاملاً شناخته شده است، گفت:پس از دفاع مقدس تعدادی از افراد هنوز در سنگر جنگ بودند و از صحنه جنگ دور نشدند تا که به شهادت رسیدند، شهید شوشتری از روزهای ابتدایی در کردستان سنندج حضور یافت و در دوره دفاع مقدس هم از ابتدا تا انتها مجاهدت کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سنت های الهی در هیچ زمانی تغییر نخواهد کرد، اظهارکرد: سنت های الهی این نیست که برای یک مسئله ای باشد و برای یک مسئله ای نباشد، سنت های الهی برای همه بشریت پابرجا است و هر گروهی به سنت های الهی اعتقاد پیدا کنند پیروزی حق آنها است.


وی ادامه داد:اساس انقلاب اسلامی هم بر پیروی سنت های الهی ماندگار است و هرکجا مردم باوری باور داشتیم موفق شدیم و هر کجا در رویکردها نسبت به موضوعات ایمان نداشتیم کارمان دچار مشکل شد لذا امروز راه برون رفت از مشکلاتی که داریم پیروی از سنت های الهی است.

 

قالیباف گفت:اگر در اقتصاد دچار چالش هستیم به دلیل باور نداشتن به سنت های الهی است، وقتی در سیاست های پولی به درستی تصمیم نگیریم و رویکردهای ما غلط باشد و در تفکرات سیاسی به مردم و اعتماد به جوانها نداشته باشیم و ۸۰ درصد اقتصاد هم دولتی باشد، طبیعی است امروز دچار مشکل باشیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر باورمان بر سنت های الهی و تکیه به مردم باشد به موفقیت می رسیم، ادامه داد:ایران قوی زمانی اتفاق می افتد که تک تک مردم قوی باشند، اگر فرصت برای مردم فراهم کنیم همانند زمان دفاع مقدس که مردم یاری رسان رزمندگان بودند، اکنون هم یاری رسان خواهند بود.

 

وی با تاکید بر اینکه عمق استراتژیک نظام توان اقتصادی و نظامی نیست بلکه قلب مردم است، افزود:در صورتی که ظرفیت‌های جوانان کشورمان را جدی نگیریم و از سایر جوامع کمک بگیریم نمی‌توانیم پیشرفت کنیم و از وضعیت کنونی خارج شویم.

 

قالیباف با اشاره به ظرفیت بالای جوانان و اینکه از وقتی تصمیم گرفتند ماهواره در مدار قرار بدهند، در کمتر از پنج سال این امر تحقق پیدا کرد تصریح کرد: امروز اما برخی اعتقادی به ظرفیت مردم ندارند و این فرصت از اقتصاد کشور گرفته شده است؛ مشکل اقتصادی هم حل می‌شود به شرط اینکه آنچه در جوانان خود داریم از دشمنان تمنا نکنیم.

کد خبر 983446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha