۵ هزار و ۱۶۹ گوشی و تبلت  برای دانش‌آموزان خراسان جنوبی تهیه شد

واقعی گفت: تاکنون پنج هزار و ۱۶۹ دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان محروم استان خراسان جنوبی تهیه شده که با توجه به نرم دانش آموزی بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» صبح امروز (۲۴ مهرماه) در آیین توزیع گوشی و تبلت در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی برای دانش آموزان محروم، اظهار کرد: تعداد پنج هزار و ۱۶۹ گوشی و تبلت با پیگیری استاندار  خراسان جنوبی و مشارکت سازمان نوسازی مدارس کشور تهیه شده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه گوشی ها و تبلت های تهیه شده جزو اموال مدارس بوده و برچسب اموال می خورد،  تصریح کرد: مدیران مدارس پس از دریافت گوشی و تبلت های آموزشگاه خود آن را به طور امانی جهت استفاده در اختیار دانش آموزان محروم قرار می دهند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون ۲۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۲۱۰هزار ماسک اختصاص یافته از سوی استانداری، بین مدارس روستایی، مرزی، عشایری و محروم خراسان جنوبی توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: استارت توسعه زیرساخت ها در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری با سفر معاون اول محترم رئیس جمهور به استان زده شد.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا نفوذ زیرساخت ها در استان شتاب چشمگیری بگیرد،گفت: امروز بیش از ۹۵ درصد مدارس بهارستان علم و ادب به شبکه ی ملی اطلاعات متصل شده و نفوذ شبکه های دیجیتال و اینترنت گوشی های همراه در مناطق روستایی، مرزی و عشایری به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

 

کد خبر 983460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha