۱۰ آذرماه ۹۹ آخرین فرصت ارسال آثار به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز

فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» منتشر شد و علاقمندان تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نهادهای معتبر مسجد و خانه و مدرسه در عصر انقلاب اسلامی خاستگاه نسل جوان و متدین و در تعلیم و تربیت اسلامی و رشد شخصیت آینده ‌سازان نقش با شکوهی ایفا کرده‌اند.

 

تعامل مستمر و مؤثر این سه کانون فرهنگی و تربیتی در پرورش کودکان و نوجوانان و جوانان نمازخوان و موحد دستاوردهای ارزشمندی به بار می‌ آورد و بر استحکام و مقاومت جامعه در برابر تهاجم فرهنگی می‌افزاید. عنایت ویژه امام خمینی (رضوان الله علیه) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به ضرورت حمایت از خانه و مدرسه و مسجد و بهره‌وری از جایگاه رفیع آنها در نیم قرن اخیر نشان می‌دهد که در برنامه‌ریزی فرهنگی باید همواره به پیوند فعال و همگرایی رو به تکامل این مراکز توجه اساسی کرد و از ایجاد فاصله بین آنها ممانعت به‌عمل آورد.

 

بر همین اساس ستاد اقامه نماز، موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد را برای برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برگزیده است تا به حول و قوه الهی گامهایی در تعمیق پیوند این سه عنصر اساسی با یگدیگر برداشته شود.

 

بر اساس این فراخوان، متفکران و صاحبنظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت، مدیران مدارس و معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران و مادران و فعالان تولید محتوای نمازی می توانند آثار خود را در قالب های علمی و پژوهشی، ادبی و هنری و ایده ها و تجربیات موفق ارائه کنند.

 

همچنین ثبت نام و مهلت شرکت در این فراخوان از 10 شهریور تا 10 آذر سال 1399 اعلام شده است؛ ثبت نام و ارسال آثار از طریق سامانه  www.namaz.ir یا صندوق پستی 1417743181 است و نتایج فراخوان پایان آذر 1399 از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir  اعلام می شود.

 

کد خبر 983463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha