برگزاری محفل مجازی ختم قرآن کریم به مناسبت دهه آخر صفر

خدابخشیان گفت: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و خورشید خراسان امام رضا (ع) محفل مجازی ختم قرآن کریم با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد تویسرکان برگزار می شود.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جامعه قرآنی امام عصر (عج) شهرستان تویسرکان با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تویسرکان در دهه آخر صفر برگزار می شود.

 

مسئول امور مساجد شهرستان تویسرکان افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا  کانون های فرهنگی و هنری با رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزام به استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در فضای باز به عزاداری پرداختند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه محرم در فضای مجازی، گفت: از جمله این برنامه ها پویش‌های «هرخانه یک حسینی»، بارگذاری فایل‌های سخنرانی مختصر با محوریت عبرت‌های عاشور در کانال های فضای مجازی کانون بود.

 

خدابخشیان ادامه داد:  مناسبت های مذهبی و حضور اقشار مختلف مردمی بالاخص جوانان در ویژه برنامه های این ایام به نفع انقلاب و ارزشهای والای اسلامی بهره جست.

 

وی اظهار داشت: تقویت مناسبت های مذهبی و افزایش مشارکت جوانان و نوجوانان در ترویج مبانی دینی و اعتقادی یکی از شاخص های مطلوب در ترویج ارزش های دینی است.

 

کد خبر 983480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha