پویش مردمی «تلاوت قرآن کریم در منازل» برپا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برپایی پویش مردمی «تلاوت قرآن کریم در منازل» همزمان با سوگواری های دهه آخر ماه صفر با مشارکت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش مردمی «تلاوت قرآن کریم در منازل» همزمان با سوگواری های دهه آخر ماه صفر با مشارکت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل برپا می شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: شرکت کنندگان در این پویش می توانند پس از تلاوت یک صفحه از قرآن کریم مشارکت خود در این طرح را با ارسال جمله «فداک یا رسول الله (ص)» به شماره پیامک 10008940451 اعلام کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: به 14 نفر از شرکت کنندگان در این طرح به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

سقاء افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و سخنرانی با موضوع سیره علمی و زندگی پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) از دیگر برنامه های اجرایی در کانون های مساجد به همین مناسبت خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: قرائت زیارت ازبعید، زیارت صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) و زیارت نامه امام حسن (علیه السلام) از دیگر برنامه ها در کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: مشارکت در برنامه های عزاداری و نشر آن در فضای مجازی از دیگر فعالیت های فرهنگی به مناسبت با سوگواری های دهه آخر ماه صفر است.

 

سقاء تاکید کرد: این برنامه های فرهنگی زمینه ترویج مفاهیم قرآن کریم و انس با ائمه معصومین را در بین نوجوانان و جوانان فراهم می کند.

کد خبر 983494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha