گفتمان دخترانه فاطمی، فضای مجازی و شهدا در جزیره هرمز برگزار شد

گفتمان دخترانه فاطمی، فضای مجازی و شهدا با روایتگری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدای(ع) هرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ پاسدار «رسول جهانداری» فرمانده سپاه سیدالشهداءعلیه السلام جزیره هرمز در این مراسم گفت: برای تبدیل فرهنگ ایثار و شهادت به گفتمان در جامعه باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

 

وی عنوان کرد: باید تمام تلاش خویش را برای ادای دین به شهدا بکار بگیریم و در این راه از تمام توان خویش استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) جزیره هرمز ادامه داد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ شهید و شهادت و همچنین تمرکز دشمن بر کمرنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بخصوص در میان جوانان، خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری این دو نهاد در زمینه های مختلف پژوهشی، فرهنگی و هنری هستیم.

 

سرهنگ جهانداری با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت نمی دانند، افزود: این جمله نقشه راه تبدیل فرهنگ ایثار و شهادت به گفتمان عمومی جامعه است.

 

وی با اشاره به معضلات اجتماعی جامعه و همچنين، جنگ نرم فرهنگی دشمن ادامه داد: ذهن جوانان و دانش‌آموزان ما عاری از هرگونه انحراف و دودستگی است، تازمانی كه ما بتوانيم راه درست فكر كردن و درست تصميم گرفتن را به آن‌ها نشان دهيم و بتوانيم از آن‌ها در زمينه‌های مختلف استفاده كنيم.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) جزیره هرمز گفت: در شرایط بحران کرونا فضای مجازی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 

سرهنگ جهانداری خاطر نشان کرد: آسیب‌های نوظهور می ‌تواند زمینه ‌ساز نوع جدیدی از آسیب ‌های اجتماعی و روانی باشد به همین دلیل برنامه ‌ریزی برای شناسایی، پیشگیری و کاهش آسیب‌های نوظهور لازم و ضروری است.

 

وی در پایان گفت: هر چند فضا مجازی به نوعی تسریع در امور محوله ما داشته باشد اما همین فضای مجازی آسیب‌های بسیاری را برای جامعه و جوانان ما خطر ساز می‌باشد که میتوان این فضا را پر بار تر ومحلی برای ترویج ارزش‌های اسلامی وآرمانهای انقلاب تبدیل کنیم.

کد خبر 983505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha