بسیج سازندگی استان لرستان با صدور بیانیه ای تسلیت گفت

بسیج سازندگی استان لرستان با انتشار پیامی عروج شهادت گونه جهادگر بسیجی «کسری اسمعیلی» از جهادگران جوان وفعال در بسیج دانشجویی حضرت بقیة الله راتسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در این بیانیه بسیج سازندگی استان لرستان، آمده است: دانشجو نامی ماندگار با هویتی دیرین است که اگر با واژه ی مقدس شهادت عجین شود، ترکیب زیبای دانشجوی شهید را می سازد.

 

همچنین در این بیانیه افزوده شده است: مقام معظم رهبری در اهمیت شهدای دانشجو می فرمایند:(( هنگامی که به نام دانشجوی شهید می رسیم این یقین در ما پدید می آید که پذیرش شهادت واقدام به جهادی که بدان منتهی شده، از سر خود آگاهی و با اراده روشن بینانه بوده است و این، ارزش عمل را مضاعف می کند.

 

در ادامه این بیانیه بسیج سازندگی استان لرستان آمده است: بدین دلیل است که از دانشجویان شهید که در شمار سرآمدان ایمان وایثار آگاهانه بوده اند ، ستارگان همیشه درخشانی هستند که هر جویای حقیقت می تواند راه خویش را با آنان بیابد.

 

در ادامه افزوده است: شهادت برادر عزیزمان دانشجوی جهادگر کسری اسمعیلی بار دیگر ایثار و فداکاری جوانان گام دوم انقلاب را نمایان ساخت و بازنده کردن یادو خاطره شهید علم الهدی ها نشان داد که راه دانشجویان مکتب سلیمانی که امتداد مکتب امام حسین (ع) است، جز شهادت پایانی ندارد.


همچنین در این بیانیه آمده است: بدون شک مردم قدر شناس ایران اسلامی  به ویژه مردم شهید پرور استان لرستان یادو خاطره ی تلاش های این شهید بزرگوار را فراموش نخواهند کرد.


در ادامه افزوده شده است: به نمایندگی ازتمام جهادگران استان لرستان؛ هجرت عارفانه شهید خدمت کسری اسمعیلی را محضر امام زمان ( عج) ، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، خانواده محترم ایشان و همه ی جهادگران کشور تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

کد خبر 983513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha