دوازدهمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی در آستارا برگزار می شود

پورحنیفه گفت: دوازدهمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح «خط امام(ره)» در آستارا برگزار می شود.

«محمد پورحنیفه» امروز(پنج شنبه، ۲۴ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: دوازدهمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح «خط امام(ره)» با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان های تالش، رضوانشهر و آستارا در محل دانشگاه آزاد اسلامی آستارا برگزار می شود.

 

مسئول اجرایی دوازدهمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با بیان اینکه این دوره در مدت یک روز و به میزبانی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار می شود، افزود: در این دوره یکصد دانشجوی بسیجی پسر و دختر از ۱۲ دانشگاه و مرکز آموزش عالی شهرستان های آستارا، تالش و رضوانشهر حضور خواهند داشت.

 

وی مباحث معرفتی، بصیرتی، مهارتی، اندیشه اسلامی و آموزشی را از موضوعات این دوره اعلام کرد و گفت: در این دوره اساتید مجرب و مطرح کشور و استان به تدریس می پردازند.

 

پورحنیفه با اشاره به اینکه دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی در یکم آبان ماه سال جاری برگزار می شود،خاطرنشان کرد: ۲۸ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی است.

 

مسئول اجرایی دوازدهمین دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی با بیان اینکه حضور در این دوره رایگان می باشد،افزود: به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در دوره اعطا می شود.

 

وی اظهارکرد: آماده سازی دانشجویان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی از خواسته های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و یکی از اهداف این دوره نیز تبیین بیانات رهبری است.

 

مسئول اجرایی دوازدهمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی خاطرنشان کرد: دوره خط امام هر ساله به مدت ۷ روز برگزار می شد که به دلیل شیوع کرونا ویروس و قرمز شدن وضعیت قرار است یک روز به صورت حضوری و ۶ روز به صورت مجازی برگزار شود.

 

پورحنیفه گفت: این دوره ۱۰ خادم دارد که در کمیته های رسانه، آموزش،ارزیابی و امور محوله و ... به ایفای نقش می پردازند.

کد خبر 983520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha