ضرورت ترویج فرهنگ وقف در جامعه

ملک شاهکویی بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف در جامعه تأکید کرد و گفت: مردم باید نسبت به مواهب وقف در جامعه آگاه شوند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» عصر امروز(پنجشنبه 24 مهر) در دیدار با مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به مناسبت دهه وقف اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی مردم متدین ایران اسلامی برای وقف اهمیت قائل بودند لذا در چهار دهه گذشته وقف های فراوانی به ثبت رسیده است.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: مردم ایران با وجود شرایط بد اقتصادی همچنان به وقف اعتقاد دارند و این مهم نشانه ایمان مردم است.

 

ملک شاهکویی با تأکید بر اینکه باید نسبت به ترویج فرهنگ وقف کمک شود، خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به مواهب وقف در جامعه آگاهی پیدا کنند.

 

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا متذکر شد: سال 99 و 1400 یک سال سرنوشت ساز است و همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند پیروزی نهایی از آنِ جبهه حق در منطقه خواهد بود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر اینکه امروز مردم در فشارهای اقتصادی قرار دارند و در این شرایط باید نسبت به مواسات و همدلی اهتمام شود، افزود: مجموعه اوقاف و امور خیریه حرکت خوبی را که در حوزه تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان آغاز کرده است را ادامه دهد.

 

ملک شاهکویی بیان کرد: امیدآفرینی و کمک مؤمنانه باید در جامعه ترویج پیدا کند و در این راستا در دهه آخر ماه صفر 25 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان گلستان توزیع خواهیم کرد.

کد خبر 983524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha