شرط قبولی اعمال ما پذیرش ولایت است

حجت الاسلام ایزدی گفت: قبولی اعمال ما بستگی به شرایط پنجگانه ای است که مهمترین این شرایط داشتن شرط سیاسی قبول عمل می باشد و شرط سیاسی قبولی عمل پذیرش ولایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد حسین ایزدی» در مراسم معرفی و خوانش کتاب " آنک آن یتیم نظر کرده" که در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) برگزار شد، روزهای آخر صفر که  با ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) همراه شده است را یادآور پایان دو ماه سوگواری و عزاداری بر مصیبتها و غمهای اهل بیت(ع) دانست.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: چیزی که باید در پایان این دو ماه عزاداری و سوگواری برای ما مهم و قابل تامل باشد توجه به عزاداریها و شرکت در مراسمات و اعمالمان در این دو ماه نیست بلکه باید نسبت به قبولی اعمال خود حساس باشیم.

 

وی بیان کرد: قبولی اعمال ما بستگی به شرایط پنجگانه ای است که از پیامبر اسلام (ص) نقل شده است که مهمترین این شرایط داشتن شرط سیاسی قبول عمل می باشد و شرط سیاسی قبولی عمل پذیرش ولایت است.

 

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی تاکید کرد: ادای نماز و  انجام واجبات و ترک محرمات و پرداخت خمس و زکات و حج و زیارت همه و همه در سایه فهم و درک و قبول ولایت  ائمه اطهار(ع)  و ولایت فقیه در دوران غیبت است.

 

گفتنی است؛ در ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) مراسم معرفی و خوانش کتاب« آنک آن یتیم نظر کرده» در قالب برنامه «سلام بر حبیب» با حضور محمدرضا سرشار نویسنده کتاب، حجت السلام علی اکبر سبزیان،مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و حجت الاسلام محمد حسین ایزدی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  همراه با قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد.

 

در ادامه این مراسم زیارت حضرت رسول(ص) از بعید توسط محمد محمدی، قاری مطرح کشوری استان قرائت و نماز ظهر و عصر اقامه شد.

کد خبر 983572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha