صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست

حجت الاسلام روشندل بیلندی با تاکید بر اینکه صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: جامعه ای كه در آن فرهنگ ايثار و شهادت نفوذ كرده باشد همواره در مسير رشد و تعالی حركت می كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، «علی محمد روشندل بیلندی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با خانواده‌های معزز شهیدان «تاج محمد قلی زاده» و «محمدرضا نصرالهی» در شهرستان خوسف دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام روشندل بیلندی با بیان این که شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، خطاب به خانواده های معزز شهیدان تاج قلی زاده و نصرالهی، گفت: صبر و ایثار خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست، درود بر شما بخاطر صبری که دارید و رسالتی که به خوبی انجام داده و فرزندان رشیدی را به جامعه تحویل دادید.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با بیان این که دیدار  و قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، افزود: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت های ايثارگران باعث تداوم راه انقلاب می شود، ادامه داد: جامعه ای كه در آن فرهنگ ايثار و شهادت نفوذ كرده باشد همواره در مسير رشد و تعالی حركت می كند.

 

گفتنی است؛ در پایان به پاس زحمات این خانواده های صبور و بزرگوار، لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد و در ادامه نیز گلزار مطهر شهدای روستای نصرآباد شهرستان خوسف غبارروبی و عطرافشانی شد.

کد خبر 983626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha