فعالیت پایگاه انتقال خون جهرم در سالروز شهادت امام رضا (ع)

رضائیان گفت: پایگاه‌ اهدای خون شهرستان جهرم در سالروز شهادت امام رضا (ع) فعال است.

«یعقوب رضائیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پایگاه مرکزی انتقال خون شهرستان جهرم واقع در رو به روی بیمارستان استاد مطهری در روز شنبه ۲۹صفر مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع)  از ساعت هشت تا ۱۳ آماده پذیرش اهدا کنندگان خون است.

 

رئیس پایگاه انتقال خون جهرم با اشاره به اینکه تامین نیازهای خونی بیماران در این شرایط کرونایی اهمیت بسیار زیادی دارد، افزود: در این خصوص  نذر اهدای خون همزمان با سراسر کشور در شهرستان جهرم از تاسوعا  آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد که امیدواریم مردم با شرکت در این پویش،به مانند همیشه در نجات بیماران کمک کنند.

 

وی با اشاره به کاهش اهدا خون توسط مردم به سبب شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: ویروس کرونا مراجعه اهداکنندگان به پایگاه های انتقال خون را کاهش داده و این زمان فرصت مناسبی برای نذر خون و نجات جان انسان ها است.

 

رضائیان با اشاره به اینکه اهدای خون در مراکز تحت پوشش این سازمان در شرایط کاملاً استریل و استاندارد انجام می‌شود، تاکید کرد: هیچ‌گونه خطری برای اهداکنندگان از نظر سرایت ویروس کرونا وجود ندارد.

 

وی از عموم مردم مومن و نیک‌اندیش شهرستان جهرم دعوت کرد  تا در این پویش نیز همچون مشارکت ‌های خیرخواهانه در دیگر عرصه ‌های سلامت، سهیم شوند و با نذر خون امید به زندگی را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

 

رئیس پایگاه انتقال خون جهرم در پایان از اهداکنندگان خون درخواست کرد  که هنگام مراجعه برای اهدای خون، کارت ملی خود را به همراه خود داشته باشند.

کد خبر 983677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha