​مسئولان برای حل مشکل گرانی در جامعه تلاش کنند

​آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مسئولان در حد توان خود برای جلوگیری از گرانی تلاش کنند، گفت: باید گره های سر راه مشکلات مردم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز(جمعه 25 مهر) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه اظهار کرد: فردا آخرین روز از ماه صفر است که با سالروز شهادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) مصادف شده است.

 

امام جمعه گرگان  ادامه داد: افتخار ما این است که خاک و کشور ما با وجود ثامن الحجج متبرک است و خداوند به وسیله این امام رئوف ملت ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده است.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امیدواریم مشکلاتی که امروز گرفتار آن هستیم به واسطه این امام همام برطرف شود و امروز کشور با مشکلات ویروس منحوس کرونا و گرانی رو به رو است و با تدابیر مسئولان این مشکلات برطرف شود.

 

وی بابیان اینکه مسئولان در حد توان خود برای جلوگیری از گرانی تلاش کنند، متذکر شد: باید گره های سر راه مشکلات مردم برطرف شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بابیان اینکه ائمه اطهار(علیه السلام) اسوه های ما به شمار می روند و باید از سیره آنها سرمشق بگیریم، متذکر شد: طاعت و بندگی انسان را تحت سرپرستی خداوند قرار می دهد.

 

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: یکی از اقدامات مأمون هنگام حضور امام رضا(علیه السلام) تشکیل جلسات بحث با فرق و مذاهب کلامی و علمای سایر ادیان بود و هدف مأمون این بود که امام رضا(علیه السلام) را در این جلسات شکست دهد. تا موقعیت معنوی امام رضا(علیه السلام) در نظر مردم کاهش یابد ولی امام رضا(علیه السلام) علم و حقانیت اسلام را به دیگر ادیان نشان داد.

کد خبر 983693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha