هنرمندان شخصیت پیامبر اکرم (ص) را به تصویر بکشند

حجت‌الاسلام عبداللهی با انتقاد از کم‌کاری صنعت سینما و اصحاب رسانه در تبیین شخصیت بی‌بدیل پیامبر رحمت (ص) گفت: هنرمندان شخصیت پیامبر اعظم (ص) را درابعاد مختلف برای جهانیان مطرح و به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام شیخ حسین عبداللهی» امروز (جمعه ۲۵ مهر) در مراسم عزاداری سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که در مسجد الله اکبر دزفول برگزار شد، به تبیین عدالت اجتماعی از منظر پیامبر اعظم (ص) پرداخت و اظهار کرد: عدالت تکلیفی الهی است که موجب تعالی بشر در حوزه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی می‌شود.

 

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه جامعه بشری در آرزوی آن است که ظلم و تبعیض و بی‌عدالتی در جهان برچیده شود افزود: پیامبر اسلام (ص) به عنوان اسوه حسنه، اجرای عدالت را سرلوحه رسالت خویش قرار داد و تبعیضات را از بین برد و وحدت و نوع‌دوستی را عادلانه و آگاهانه در جامعه اداره و زنده کرد.

 

وی با تبیین برخی از خطبه‌ها در نهج‌البلاغه و آیات قرآن در خصوص رسالت پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: از منظر آیه ۱۲۸ سوره توبه به یقین، رسولى از خود شما به سویتان آمد که رنج‌هاى شما بر او سخت است و اصرار بر هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان، رئوف و مهربان است.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی در بخشی دیگر از سخنان خود با انتقاد از غربی‌ها و شرکت‌های هالیوودی در تحریف شخصیت بی‌بدیل پیامبر رحمت (ع) ابراز کرد: آنها چهره تابناک پیامبر اعظم را به دروغ مه‌آلود می‌کنند در حالی که نظام وحی خدا بر اساس صلح و صفا و امنیت است.

 

وی اضافه کرد: غربی‌ها بدترین جنایات را در کشتار مردم رقم می‌زنند، زنان را کالا می‌پندارند و از داعشی‌ها که علف‌های هرز در جهان هستند حمایت می‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه آیت‌الله قاضی عنوان کرد: غربی‌ها از زنان به‌عنوان ابزار و کالا بهره می‌جویند ولی اسلام ضمن رعایت حقوق و کرامت زن‌ها به آنها شخصیت و آنها را در مسیر علمی، فرهنگی و سیاسی رشد می‌دهد.

 

وی با انتقاد از کم‌کاری صنعت سینما و اصحاب رسانه در تبیین شخصیت بی‌بدیل پیامبر (ص) یاد آور شد: اصحاب رسانه و هنرمندان متعهد در این زمینه ورود کنند و شخصیت پیامبر اعظم (ص) را در ابعاد مختلف برای جهانیان مطرح و به تصویر کشند.

 

کد خبر 983790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha