اولویت تمام نخبگان و انقلابیون، پیشرفت اقتصادی باشد

امام جمعه رودان گفت: اولویت تمام نخبگان و انقلابیون در کشور باید پیشرفت اقتصادی باشد تا به حول قوه الهی از این آزمون الهی نیز سربلند بیرون آییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «مهدی دری» ظهر امروز (25 مهرماه) در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان رودان اظهار کرد: برای اینکه بتوان اهداف شاخص نظام اسلامی را به بهترین نحو چیش ببریم تا نتایج مورد نظر اسلام حاصل شود، بحث هدایتگری در جامعه باید پر رنگ‌تر باشد.

 

وی با ذکر این نکته که برخی با دادن آدرس‌های غلط به دنبال نسبت دادن مشکلات به مقام معظم رهبری هستند، عنوان کرد: این افراد به دنبال دور کردن ذهن‌ها عمومی از موضوعات اصلی کشور است.

 

حجت‌الاسلام دری با تاکید بر حل مشکلات مردم توسط نهادهای مرتبط، بیان کرد: توکل به خدای متعال یکی از الزامات حل مشکلات جامعه است و باید به این باور رسید که بن بستی در کشور وجود ندارد و با تلاش فراوان موفقیت قابل کسب است.

 

وی رونق تلید را یکی از الزامات ثبات اقتصادی در جامعه دانست و تصریح کرد: در زمینه دفاعی یکی از پنج کشور برتر جهان هستیم که با اتکا به جوانان در اقتصاد نیز می‌توانیم افتخارات بی‌نظیری را در جهان کب کنیم.

 

امام جمعه رودان داشتن روحیه انقلابی را یکی از مهم‌ترین خصوصیات موفقیت دانست و تصصریح کرد: اولویت تمام نخبگان و انقلابیون در کشور باید پیشرفت اقتصادی باشد تا به حول قوه الهی از این آزمون الهی نیز سربلند بیرون آییم.

 

حجت‌الاسلام دری عدم کنترل قیمت ارز را نشان دهنده ضعف‌های عمیق اقتصادی دانست و ادامه داد: با روحیه انقلابی و جهادی تمام مشکلات کشور قابل رفع است.

 

وی ضمن گرامدیداشت دهه وقف تصریح کرد: هر کس وقفی درجامعه انجام دهد نام خود را جاودانه کرده است و حتی بعد از مرگش نیز از این دنیا ثواب الهی کسب خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام دری در پایان با اشاره ضمن تاکید بر پاسخگویی ادارات به مردم، گفت: برخی از مردم از نحوه پاسخگویی مدیران شهرستانی گله‌مند هستند؛ این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید در راستای جلب رضایتمندی مردم گام برداشته شود.

کد خبر 983795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha