فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان طایفه رشیدی پیامی صادر کرد

در بخشی از پیام فرمانده سپاه ثارالله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان آمده است: مادری که بدون منت و با خلوص نیت از روستایی محروم  سه فرزند عزیزش را تقدیم اسلام کرد تا امنیت را به کشور هدیه کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان و حجت الاسلام علی عربپور، مسول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان عیدمحمد، پیرمحمد وخیرمحمد طایفه رشیدی را تسلیت گفتند.

 

 

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 

درگذشت ام الشهیدمرحومه حاجیه لیلا ده رضایی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام، عیدمحمد، خیرمحمد و پیرمحمد طایفه رشیدی موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

 

 

بی شک ایثار و مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندان برومند، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری برای انقلاب است.

 

 

 

مادری که بدون منت و با خلوص نیت از روستایی محروم  سه فرزند عزیزش را تقدیم اسلام کرد تا امنیت را به کشور هدیه کند، اکنون آن بانوی ارجمند برای همیشه ماندگار و یقینا" الحاق به صالحین است وخونبهای شهیدان عزیزش وفاداری ما است.

 

 


درپایان ضمن عرض تسلیت و تعزیت به بیت مکرم  آن شهیدان عزیز و همچنین مردم شهیدپرور شهر ریگان؛ از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزندان شهیدش مسالت داریم.

کد خبر 983803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha