۱۴ هزار و ۸۸۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد

محمدرسول شیخی‌زاده گفت: ۱۴ هزار و ۸۸۰ بسته تحصیلی در قالب کمک‌های ستاد احسان بین دانش‌آموزان نیازمند کردستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، محمد رسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در جمع رسانه‌های گروهی اظهار کرد: از سوی ستاد احسان استان ۱۴ هزار و ۸۸۰ بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند کردستان توزیع شد.

 

وی با اشاره به کمک نقدی کمیته امداد استان به دانش‌آموزان تحت حمایت اعلام کرد: برای تمامی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد مبلغ یک میلیون ریال واریز شده است.

 

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا آموزش دانش‌آموزان به صورت مجازی انجام شد، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان متفاوت‌تر از سنوات قبل بود.

 

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: گوشی هوشمند و تبلت به عنوان یک نیاز اساسی برای دانش‌آموزان و دانشجویان مطرح شد بنابراین سعی براین است با همراهی خیرین نیازهای آموزشی این قشر برطرف شود.

 

شیخی‌زاده عنوان کرد: امسال جشن عاطفه‌ها از ۲۶ شهریور تا یازدهم مهرماه ادامه داشت که در جشن امسال سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شد.

 

وی اضافه کرد: از کمک‌های جمع شده ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا جمع‌آوری شد.

 

کد خبر 983823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha