تفاهم‌نامه همکاری جهت ساخت مسکن ایثارگران بنیاد شهید و استانداری منعقد می‌شود

کاظمی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و استانداری زنجان در راستای تامین مسکن و یا زمین برای ایثارگران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، علی کاظمی در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه بنیاد شهید و استانداری زنجان در راستای تامین مسکن ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه گام خوبی در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران و مسکن‌دار شدن این عزیزان برداشته خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای خدمت به این عزیزان دیده شده است، تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا از این ظرفیت‌ها به خصوص در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی و تامین مسکن ایثارگران به خوبی استفاده گردد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در خصوص جزئیات این تفاهم‌نامه توضیح داد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای بندهای 8 و 12 سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران و فصل دوم جامع خدمات رسانی به ایثارگران در راستای تامین مسکن ایثارگران منعقد می‌گردد.

 

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه استانداری زنجان متعهد می‌شود، در تامین مسکن ایثارگران واجد شرایط ماده 7 قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، برابر اختیارات استاندار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برنامه‌ریزی، اهتمام و دستور لازم را صادر فرمایند.

 

کاظمی یادآور شد، ارائه لیست ایثارگرانی که تا کنون زمین یا مسکن دریافت نکرده‌اند و مستندات بانک عامل و سهمیه تسهیلات ساخت مسکن، به صورت بی‌نام و به تعداد واحد قابل ساخت در زمان شروع اقدامات اجرایی و همچنین نظارت بر حسن انجام کار از تعهدات بنیاد شهید و امور ایثارگران در این تفاهم‌نامه خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: این تفاهم‌نامه در سفر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان زنجان به امضای طرفین خواهد رسید.

 

کد خبر 984108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha