۸۷ کیلوگرم عسل و لبنیات غیرمجاز در بازرسی صنفی کشف شد

مدیر دامپزشکی شهرستان فاروج گفت: در بازرسی تیم مشترک دستگاه های مرتبط از ۱۷ واحد صنفی، ۴۵ کیلوگرم عسل و ۴۲ کیلوگرم لبنیات غیر مجاز و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

«سید شاهین احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: برای تامین سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و همچنین  خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان بازدیدهای مشترک با حضور نمایندگانی از مرکز بهداشت، اداره صمت، تعزیرات، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

 

مدیر دامپزشکی شهرستان فاروج، با اشاره به اینکه در تازه ترین گشت مشترک نظارت بر فرآورده های خام دامی، از  ۱۷مرکز لبنیاتی، مراکز عرضه، رستوران ها، قصابی ها بازرسی انجام شد، افزود: در این بازدید یک واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و به ۸ واحد صنفی دیگر تذکر لازم برای ارتقا و بهبود داده و مقدار ۴۵ کیلوگرم عسل و ۴۲ کیلوگرم لبنیات غیر مجاز و غیر قابل مصرف، پس از  ضبط، معدوم سازی شد.

 

وی با بیان این مطلب که انجام بازدیدهای مشترک با سایر ادارات شهرستان به صورت مستمر در حال انجام است، افزود: مردم با نخریدن هر گونه فرآورده خام دامی عرضه شده در شرایط نامناسب دمایی و محیطی به کمک حوزه سلامت بیایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

 

در شهرستان فاروج یک هزار و ۴۱۶ واحد صنفی فعال است.

 

کد خبر 984189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha