کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در گیلان

سردار ملکی با اشاره به افزایش کشف ۶۹ درصدی مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عزیرالله ملکی» امروز(یک‌شنبه،۲۷ مهر) در جمع خبرنگاران در آیین صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان به‌مناسبت هفته ناجا با اشاره به بهبود شاخص‌های ارتقا امنیت در گیلان در حوزه‌های مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اسلحه، پیشگیری از بروز جرایم اجتماعی، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای گفت: برنامه‌های هفته ناجا، امسال با شعار «همه باهم برای تامین امنیت و سلامت» برگزار می‌شود.

 

فرمانده انتظامی گیلان با تشریح عملکرد هفت ماهه ابتدای سال جاری پلیس گیلان افزود: تشدید اقدامات در حوزه‌های مواد مخدر، سرقت و قاچاق کالا، تشکیل قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش، کاهش تصادفات، تاکید بر پیشگیری از وقوع سرقت، تشدید مقابله با جرائم سایبری و ارتقای معرفت دینی و روحیه انقلابی کارکنان از اهم فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان در سال جاری است.
 
 
وی با اشاره به افزایش تعامل مردم با پلیس از طریق پلیس ۱۱۰ اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۴۰ هزار تماس تلفنی معادل میانگین روزانه سه هزار و ۴۰۰ تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ استان برقرار شد که از این تعداد، ۳۳۰ هزار تماس منجر به عملیات مرتبط با برقراری نظم و امنیت و مقابله با اخلال‌گران شد.
 
 
ملکی با اشاره به افزایش کشف ۶۹ درصدی مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت، کاهش ۶۰ درصدی تلفات جاده‌ای و کاهش ۱۳ درصدی تصادفات منجر به فوت از اقدامات پلیس در راستای عینیت بخشی به اولویت‌های ۹گانه ناجاست.
 
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از ۲۱ نفر از خانواده های معزز شهدای ناجا و فرماندهان و کارکنان نمونه نیروی انتظامی گیلان تجلیل شد.
کد خبر 984204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha