جانبازان الگوی شایسته ایثار و مقاومت هستند

حجت‌الاسلام همت‌پور جانبازان را الگوی شایسته ایثار و مقاومت دانست و گفت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر آنها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» امروز (یکشنبه 27 مهر) با جانباز شیمیایی غلامعباس جعفری دیدار و از ایثار و فداکاری این جانباز گرانقدر تجلیل کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در این دیدار اظهار کرد: امروز باید ضمن پایبندی به آرمان‌های انقلاب، تلاش مضاعفی برای زنده نگه‌داشتن امید در دل مردم انجام دهیم و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به سمت آینده‌ای روشن حرکت کنیم.

 

وی با اشاره به صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان را الگوی شایسته ایثار و مقاومت عنوان کرد و افزود: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر آنها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و اضافه کرد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت جان‌فشانی و ایثار شهدا و جانبازان است که جانانه از ارزش‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

 

در این دیدار نادر سعادتی‌فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، پرهیزکار جانشین ناحیه مقاومت بسیج و پژوهیده مسئول هیأت رزمندگان این شهرستان نیز حضور داشتند.

 

کد خبر 984215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha